Ach mijnheer Nestlé, mag ik de regen alsjeblieft houden?

Want is de regen in mijn tuin van mij?
Is de regen op mijn hoofd van mij?

Ik claim hierbij de Zon.
Want ik zag ‘em het eerst.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Ach mijnheer Nestlé, mag ik de regen alsjeblieft houden?

  1. kat zegt:

    Mijnheer Nestlé, de grootste bottelaar van drinkwater, vindt dat aardbewoners geen recht hebben op water, maar ervoor moeten betalen en dat het bezit ervan geprivatiseerd dient te worden.

  2. Regen is nog steeds gratis, dus we genieten ervan, hier in Zuid Limburg heel hard nodig.

Geef een reactie

