Ik ben het gezeur van Stine zat

Ik denk dat ik maar eens van zender ga wisselen.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Ik ben het gezeur van Stine zat

  1. Ik kan haar stem totaal niet verdragen, met die vreemde keel-R en kinderachtige manier van intoneren. Gelukkig zie ik haar ook nog weinig voorbijkomen op onze treurbuis!

    • kat zegt:

      Ik vind haar heel irritant. Misschien heeft ze te veel gelezen, dat verpest je eigen mening.
      En een ruggengraat kan ze ook gebruiken, wat een wattig gedoe allemaal.
      (Het ging over kinderen opvoeden, zij is die van haar niet de baas)
      Gevalletje voor Nanny Jo!!!
      (Die vind ik namelijk geweldig, zou ik best een avondje mee willen stappen!)

      • Oh tuurlijk vind jij Jo Frost ook geweldig. Net als mijn zus. Wij kunnen geen genoeg van haar krijgen en hebben het er heel vaak over dat we zo blij zijn dat zij dit doet!

        • kat zegt:

          Die is goed hè!?! En ze heeft geen Kant of Aristoteles nodig, een superwijf!

          Doet me denken aan dat radiointerview met jou, die muts die vond dat jij maar tegen haar krijsende kind in een restaurant moest kunnen….

Geef een reactie

