“Ja maar ik was geil…”

En als ik geil ben wil ik klaarkomen.
Het liefst in een jongevrouwenkut.
Dus dan pak ik die gewoon.
Wat is daar nou zo moeilijk aan?

Wat is er voor nodig om vrouwen wereldwijd in opstand te laten komen?
Wat is daar in hemelsnaam nog meer voor nodig?

Maak ze af.
Maak ze gewoon af.
Of castreer ze publiekelijk.
Zoals Dr. Mukwege adviseert.
Een man met èchte ballen.
Die een prijs heeft gekregen van de VN.
Omdat ie de kapotgeneukte onderlichamen van kleuters weer aan elkaar naait.
Grappig hè?

Dus blijf geven aan UNICEF!
Dankzij UNICEF, onderdeel van de VN, zal er nooit een eind komen
aan de productie van nieuwe kutjes.
Lekker vers neukvlees.
Dat hebben wij Wetende Mensen goed geregeld.

Link.
Linker.
Linkst.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op “Ja maar ik was geil…”

  1. Jeff zegt:

    Hoe waar is dit, de verenigde naties. het rusthuis van het pluche van de heersende politieke klasse.. een minderheid in de wereld.. en dat mensen als slaven (de meerderheid) deze graaiers en zakkenvullers nog geloven. We betalen hun salarissen om ons als slaaf te laten gebruiken.

  2. Gerhard zegt:

    Van mijn leermeester G.I.Gurdjieff geleerd, dat maar heel, heel weinig mensen echt
    kunnen DENKEN, zelfs (hij) ik niet. Echt leren denken wordt ons niet op scholen geleerd.
    We worden slechts geïndoctrineerd en de rest… ??? slechts egoïstische gewoontes en sleur,
    voortkomend uit luiheid, maar vooral hoogmoed en eigendunk.

    • kat zegt:

      Helemaal waar en uit mijn hart gegrepen. Maar dan denk ik toch altijd: je hebt toch ogen in je kop om te kijken en oren om te horen?
      Maar het zal inderdaad wel gewoon luiheid zijn, consumerende zombies die het allemaal wel best vinden.
      Zolang ze zelf niks te kort komen natuurlijk.

  3. Pingback: Hanneke haalt haar neus op | ien smits

Geef een reactie

