En als ze mij, blanke Brabantse,

nou hetzelfde toewensen als Sylvana Simons,
is dat dan ook racisme?

Zo niet, dan is dat discriminatie van de blanke mens.
Want ik wil ook kunnen wapperen met het woord “racisme” zodra kritiek me niet aanstaat, of als de gemiddelde Homo Debilio zijn varkensbek niet kan houden,
daar heb ik ook recht op!

Achterlijke schapen.
Achterlijke, achterlijke schapen.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op En als ze mij, blanke Brabantse,

  1. kat zegt:

    @Josie:
    een Jood beledigen = antisemitisme
    een donkerhuidkleurige beledigen = racisme
    een lichthuidkleurige beledigen = ???

    En Sylvana vindt dat je Hitler niet mag bekritiseren omdat Hitler een Wet heeft gemaakt waarin staat dat je hem niet mag bekritiseren dus dan weet je wat de consequenties zijn als je dat wel doet en dan is je straf je eigen schuld.
    Wat een braaf en gehoorzaam meiske hè?

    Das alles wat ik wilde zeggen.

  2. josie zegt:

    Werd mijn bericht verwijdert omdat ik satire pleegde? of bij me eerste bericht e dicht bij de waarheid zat? Of omdat ik blank ben?

  3. josie zegt:

    Kat een blanke beledigen kan omdat we dat toelaten omdat we eelt hebben ontwikkeld en veel van ons afschudden, maar men begint steeds meer te eisen van ons en menbegint op onze grens te dansen en wie dat zat begint te worden en voor zich of alle blanken op komt, tja,, dan heb je beveilig nodig, zie Geert.
    Onze huids kleur zit niet mee.

  4. josie zegt:

    ik ben ene te lange warrige blanke dus whahahaa

Geef een reactie

