Gefeliciteerd advocaat Wisman, gefeliciteerd Camille Verbunt,

jullie hebben gewonnen.
Jullie hebben ons verslagen.
Ik ben verslagen.
Ik weet niet waar ik het zoeken moet.
Ik ben al twee jaar in shock en in tranen.
Ik ben misselijk en ik kan niet slapen.
Want ik snap niet waar ik die naaibeurt aan verdiend heb.
Ik snap er nog steeds helemaal niks van.
Want ik was de vijand niet.
Ik ben de vijand nooit geweest.

Nu, daarentegen, mijnheer Verbunt, heeft u twee vijanden voor het leven.

Gefeliciteerd.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Gefeliciteerd advocaat Wisman, gefeliciteerd Camille Verbunt,

  1. roosje zegt:

    Beste kat,

    dit is niet te snappen.
    de Oplichters, Leugenaars, Wanbetalers ,de Slechteriken komen er zoals gewoonlijk weer goed van af.
    Daders kunnen gewoon hun gang gaan.
    kat heel veel sterkte en we hopen dat je hier sterker van uit komt .
    groetjes

Geef een reactie

