En laat mijn bloed niet koken

want ook dan moet ik weer in woorden vervallen.

Ik heb mezelf getergd.
Ik heb weer eens een Opzij gekocht.
Met daarin nog steeds dezelfde bullshit.
Deze keer wetenschappelijk onderbouwd.
Parttime werken is slecht voor de gezondheid.
Parttime werk, fulltime moe
Dus is fulltime beter.
Voor iedereen.
“Dat is toch een fantastisch systeem?”

En er is een film in de maak, gebaseerd op verschijnsel Heleen Mees.
Een domme, hypocriete, belachelijke, overgewaardeerde, slechte econome.
Voor mij persoonlijk een schande en blamage voor de Vrouwenzaak,
van Opzij moet ik haar “powerfeministe” noemen.
En dat schijnt iets goeds te zijn.

Wie bepaalt eigenlijk wat Nederlands Feminisme behelst?
De redactie van Opzij?

Wie poetst het huis van de poetsvrouw?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

