Hahahaaa…die ANBI-status..!

mannomannoman…ik kom niet meer bij….die fucking ANBI-status…wat een mop…wat een fantastische mop…honderdzeventigduizend euro…hatseflatsekiedee…alsjeblieft overheid…wij hebben toch genoeg…hahahaaa…goed gedaan pikkie…goed gedaan…wat was je toch blij…wat was je toch trots…jammer van mijn ondertekening…maar misschien ook niet…hahahaaa…en snapt zusje het al…snapt zusje al dat ook zij daarom geen cent zal zien…hahahaaa…heb je haar dat al uitgelegd…of zal ik dat doen…hahahaa…ik ben toch zo benieuwd naar jouw netto-winst als dit gezeik erop zit…hahahaaa…wat hou jij nou netto over aan vijf jaar kuilengraverij …hahahaaa…dan zal ik daarna eens berekenen wat we op mijn manier over hadden gehouden….hahahaaaa…wat is het toch lekker om niks te verliezen te hebben…hahahaaa…mijn buik…mijn buik…auw…!

Lachende Kat rood

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Hahahaaa…die ANBI-status..!

  1. Ik dans wat vreugde met je mee! Ben benieuwd naar de eindstand 🙂

  2. Pingback: Psst…hee…Camille… | katskleuren

Geef een reactie

