“Meester, meester, zij plaagt mij..!”

Het is werkelijk niet te geloven, maar stiefbroer heeft dit blog inderdaad
aan zijn verweer toegevoegd!
Zijn verweer in een zaak waarin ik niet eens een partij ben!
Mijn halve hoofd ligt in een deuk, maar de andere helft is stil van verbazing.
Want ik had stiefbroer toch echt nèt iets intelligenter ingeschat.
Stiefbroer en topadvocaatje, nèt iets volwassener en nèt iets professioneler.

Nu lijkt het erop of ze een rechter, die over een andere zaak moet beslissen,
vragen mij op mijn vingers te tikken.
Alsof ze de rechter vragen mijn weblog te censureren.
Of om te stoppen met treiteren.

Maar ik treiter zo graag, snappen jullie dat nou nog niet?
En jullie happen zo lekker.
Jullie happen zo ontzettend lekker dat ik er bijna van klaarkom.
En omdat ik het zo lekker vind ga ik gewoon door.
En ik ga niet wachten tot 16 maart 2016.
Pikkie.
Dan weet je dat vast.
En nou gauw naar Mammie!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

