Maak van Boerenbedrijven Nutsbedrijven!!!

Ofwel:

GELD KUN JE NIET ETEN!

Ik vind het schandalig hoe wij Aardbewoners omgaan met onze Boeren.
Het doet me letterlijk pijn aan mijn hart en mijn ziel om te zien hoe Boeren gedwongen worden op de allereerste plaats een Goed Zakenman te zijn.
Wij dwingen onze Boeren om uitsluitend in geld te denken.
Geld, geld, geld.
Vies, vuil, stinkend kutgeld.
Een Boer kan zich geen oerkwaliteit meer veroorloven, daar heeft hij geen tijd voor.
Een Boer wil best biologisch, maar dan gaat hij failliet.

Ik vind het schandalig en zo compleet achterlijk dat mijn hersens bijna ontploffen.
Wij horen onze Boeren te eren!

Elk dorp zou godverdomme een standbeeld moeten hebben voor de Onbekende Boer.
Weet u wel, dat grappige Provinciaaltje dat er voor zorgt dat er toch steeds weer boterhammetjes in de supermarkt verschijnen.
Want dat doet Sinterklaas niet hoor!

Wij zouden onze Boeren dik, dik moeten betalen voor hun werkzaamheden.
We moeten hun studie bekostigen, en huis en grond beschikbaar stellen.
En ze dankbaar zijn godverdomme.
Stelletje luie flikkers.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Maak van Boerenbedrijven Nutsbedrijven!!!

  1. Hels word ik ervan. En intens verdrietig over zoveel bruut machtsmisbruik. Ik heb er ook nog beeldmateriaal bij.
    Dank weer Kat, voor je hartverscheurende pleidooi.

    https://www.youtube.com/watch?v=Y6Mb_2_Uz-8 een kleine impressie van de documentaire.
    De links naar de eerste documentaire geven geen resultaat meer, voor zover ik dat heb opgezocht.

    Rechts naast de youtube-trailer staan nog vervolgafleveringen van zoon Kok die naar Frankrijk is verhuisd om écht te kunnen boeren.

    http://sargasso.nl/hoe-biologische-boer-kok-jarenlang-werd-tegengewerkt/

  2. Eerste zin mankeert nog, “bruut machtsmisbruik” na “…over zoveel…”

  3. Nee, dat klopt. Dit verdriet kán ook, vreemd genoeg, niet minder worden. Iedere dag krijg je het door je maag en de rest van je kwetsbare ziel en zaligheid gesplitst. Tot in je beenmerg.
    Geen enkel zinnig mens kan haar/zijn bloemrijke mooie, simpel en logisch werkende hersenen inzetten voor een betere wereld, die in gijzeling genomen is door machtswellustelingen van het ergste soort. Met een aanhang die te stom is om te kiezen, laat staan in actie te komen. Hun antwoord is lang leve de lol, zuipen, vreten, neuken en feesten tot je er bij neervalt. En daar kunnen wij onze hersens al helemaal niet omheen krijgen.
    Hèt advies “Je moet het je niet zo aantrekken…”
    Tuurlijk.
    Doet u mij maar een grote teil.

  4. Guusje zegt:

    Ja doe mij die teil ook maar even

Geef een reactie

