Er was eens…..een miljoen (9)

Moeder had haar hele bezit nagelaten aan “Stichting Streekmuseum ’t Pumpke”.
Na mijn definitieve breuk met haar in ’97 had moeder de stichting in het leven geroepen met als doel: ’t Pumpke voor de eeuwigheid bewaren en de kinderen onterven.
Drie vliegen in één klap.

Voorzitter van de stichting was Tuinman de Tiller.
Wat een verrassing.
Executeur van moeder’s testament was Tuinman de Tiller.
Wat een verrassing.
Ik kon niet om Tuinman de Tiller heen.

Ik zou naar Aarle-Rixtel gaan om kennis te maken en te overleggen.
Maar een afspraak maken was een beetje moeilijk.
Want Tillertje moest eerst nog gauw even wat spulletjes kwijt.
En Tillertje moest eerst nog gauw even wat dingetjes bij de notaris regelen.
Dus werd mijn afspraak minstens drie keer uitgesteld.
19 januari 2011 was het dan zover.
Ruim een maand na het overlijden van mijn moeder werd mij voor het eerst toegang verschaft tot mijn ouderlijk huis.

Een dag om nooit te vergeten.

(Wordt vervolgd)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Er was eens…..een miljoen (9)

  1. Pingback: Er was eens…..een miljoen (overzicht) | katskleuren

  2. Elgerard zegt:

    En hoe is het nu met die Tillertje, tilt ie nog steeds?

Geef een reactie

