Das radikal Böse

Een paar dagen geleden heb ik deze geweldige documentaire gezien:
“Das radikal Böse” van Stefan Ruzowitzky

De documentaire probeert antwoord te geven op de vragen die eigenlijk niet te beantwoorden zijn: “Waarom doen mensen de dingen die ze doen”
en “Wat zou ik doen?”

Ik weet het nog steeds niet.

Hier integraal op YouTube, niet ondertiteld.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Das radikal Böse

  1. Ik versta het niet, helaas.

    • kat zegt:

      O das jammer, ik heb nog gezocht naar Nederlands ondertiteld, ik kijk wel verder.

      Het zijn verhalen van soldaten die vertellen hoe ze aan het moorden geslagen zijn, elke dag joden afknallen en dan zuipen en lieve briefjes naar je gezin sturen.

      Maar het punt is dat iedereen zo kan worden, dat is het enge aan het geheel.

  2. Pingback: Ach mevrouw Bussemaker, | katskleuren

Geef een reactie

