Zalm peurt poep uit vagina

Op waarheid gebaseerd.
Mijn eerste stagedag in een verzorgingshuis.
Mijn allereerste stagedag en mijn eerste bewoonster.

“Kijk, dit is Mw. Jansen. Mw. Jansen is dementerend en bedgebonden en incontinent van faeces en urine. Het eerste wat wij ’s morgens doen is de poep uit haar vagina verwijderen.”
En terwijl mijn begeleidster mij deze uitleg gaf stond zij, alsof het de gewoonste zaak van de wereld was, de vagina van Mw. Jansen schoon te soppen.

Bonusje waard, Gerritje?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

