Selfie (3)

Deze, door mijn man gemaakte, afbeelding is geïnspireerd door “Rind” van Escher.
In mijn waanzin heb ik uren, dagen, maanden naar die poster zitten staren.
En ik overdrijf niet als ik zeg dat juist dàt me geleerd heeft om mijn gekte los te laten.
Om mijn stemmen gewoon mijn stemmen te laten zijn.
Om me te realiseren dat alles gewoon trilling is.
En dat ik niets ben.
Hooguit een schilletje.

Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Selfie (3)

  1. Heel mooi! En wat een effect het heeft gehad…Je bent wel een heel mooi schilletje trouwens 🙂

Geef een reactie

