Beste mijnheer Rutte,

Wat ben ik het beu om voor goede informatie afhankelijk te zijn van programma’s als “Kassa” en “Radar”.
Wat ben ik het beu om uit die programma’s te moeten leren hoe de burger elke dag maar weer schaamteloos, doch legitiem, genaaid wordt.
Legitiem genaaid door banken, verzekeraars en bedrijven.
Wat ben ik het beu dat u dat goedkeurt.

Wat ben ik het beu om te horen dat mensen die alles verloren hebben bij een gasexplosie en vijftig jaar premie hebben betaald, slechts 1500 euro uitgekeerd krijgen “omdat hun meubels al zo oud waren”. “Ga maar naar de Kringloop voor nieuwe…”
Wat ben ik het beu dat u dat goedkeurt.
Wat ben ik het beu dat u dat “goed ondernemerschap” noemt.

Wat ben ik het beu dat u de burger dwingt om te gaan beleggen.
Wat ben ik het beu dat u de burger dwingt deel te nemen aan een satanisch economisch systeem want anders kost spaargeld alleen maar geld.
Wat ben ik het beu dat u mij besteelt en voorliegt.
Wat ben ik u ontzettend beu.

Dit bericht werd geplaatst in Economie en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Beste mijnheer Rutte,

  1. En oh wat ben ik het spuugzat dat hij nog steeds zoveel mensen achter zich weet te scharen.
    Alles wat slecht is voor onze samenleving douwt ie door onze strot.
    Die smerige lach op zijn pokdalige porum is niet te pruimen.

  2. Arno zegt:

    Ach beste mensen…..zolang de meerderheid het allemaal prima vindt, is er geen niets aan de hand, men gaat gewoon door met het bank systeem omdat de mensen niet meer zonder kunnen, dat is hun immers wijs gemaakt en niemand die het “ongemak” wil hebben dat die niet meer internet kan bankieren….ha ha ha …en ja…we moeten pasjes hebben…Ghooooo wat is dat toch gemakkelijk he!!….speciaal voor U !…ach en zo kunnen we wel door gaan….zolang de mensen dat zogenaamde gemak niet los willen laten, zitten zo ook vast aan het ongemak….en nu gaan we nog een stapje verder…we kunnen nu alles met de telefoon doen….ha ha ha …ze hebben jullie gewoon in de tang omdat jullie het zelf ook toestaan.
    Is er verder nog nieuws?

Geef een reactie

