“De Nalatenschap”, een duister sprookje (3)

De Documentairemaker

Van alle glibberige gluiperds die ooit mijn pad gekruist hebben staat de Documentairemaker toch wel met stip op nummer één.
Een Oscar voor zijn toneelspel, chapeau, chapeau!
Maar omdat ik, ondanks alle messen in mijn rug en pikken in mijn lijf,
blijkbaar ongeneeslijk hippieliefnaïef blijf, (die verrekte genen van mijn oma ook!)
geef ik hem de kans om een mooie documentaire te maken over “De Nalatenschap”.

Het is per slot van rekening ook zìjn verhaal, dat mag ik niet zomaar claimen.
En aangezien hij om werk verlegen zat en inmiddels geld heeft lijkt me dat een
heel aardige gunst van mij.
Misschien kan ie er zelfs nog iets aan verdienen!
VPRO of zo?

Maar als het resultaat me niet bevalt nagel ik hem alsnog aan het kruis.
Met naam en toenaam.
Ik geef hem een jaar.

Groetjes!

Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op “De Nalatenschap”, een duister sprookje (3)

  1. Pingback: “De Nalatenschap”, een duister sprookje (6) | katskleuren

  2. Pingback: “De Nalatenschap”, een duister sprookje (8) | katskleuren

Geef een reactie

