Onbegrijpelijk (Week van de Waanzin)

Zo héél af en toe, echt helemaal per ongeluk, valt mijn oog weleens op een reclame.
En laatst zag ik er een op tv waar mijn bek nou nog van openhangt.
Een reclame voor een elektrische geurverspreider.
U weet wel, zo’n klompje duurzaam plastic, gevuld met chemisch afval.
Maar tot mijn grote, zéér grote verbazing las ik onder die reclame in héél kleine lettertjes:

“Gevaarlijk. Bevat synthetisch parfum. Lees voor gebruik de bijsluiter”.

Ik verzin het niet.
En mensen kopen die zooi.
En mensen mógen die zooi vèrkopen.
En wij zijn allemaal gestoord.
Behalve ik dan.

Dit bericht werd geplaatst in alien logic en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Onbegrijpelijk (Week van de Waanzin)

  1. En ik natuurlijk!
    Lieve hemel, zo krankzinnig heb ik ‘m nog niet gezien.
    Hoewel…

  2. Pingback: Reukvermogen | katskleuren

Geef een reactie

