“Zolang ik niet tegen lantaarnpalen praat…”

Geïnspireerd door kapitein Haddock is dit jaren mijn ijkzin geweest.
Om mijn mate van waanzin te bepalen.
Om effe te checken of ik ze nog wel allemaal op een rijtje heb.
Of ik het nou ben die gek is of dat het ergens anders aan ligt.

Maar ik zal een nieuwe moeten verzinnen.
Want mensen praten nu al tegen hun schemerlampen.
Dus ik neem aan dat de lantaarnpalen niet lang achter zullen blijven.
“Light On!”

Daar gaat je exclusieve status…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

