Ik vind haar leuk, maar ik begrijp haar niet

Ik begrijp Louise Fresco niet.
Ik weet dat ze van de natuur houdt en van èchte smaken en èchte, pure producten.
Maar toch verdedigt zij genetisch gemanipuleerde gewassen.
En toch doet zij badinerend over kleinschalige, biologische boerenbedrijfjes.
En vindt zij het prima als wij appels in een laboratorium zouden kunnen produceren.

Ik eet spruitjes die niet meer naar spruiten smaken omdat men het “stankgen” eruitgemanipuleerd heeft.
Ik eet muesli die nergens meer naar smaakt, het lijken granen, maar het is een steriel, smakeloos zootje bij elkaar.
Ik zoek me te pletter naar yoghurt die nog naar yoghurt smaakt.
En aardbeien koop ik al helemaal niet meer.

Louise Fresco zegt dat genetische veranderingen normaal zijn.
Natuurlijk.
En dat klopt.
Buiten het laboratorium.
Buiten het laboratorium.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Ik vind haar leuk, maar ik begrijp haar niet

  1. HELEMAAL EENS, HET ETEN WORDT STEEDS SMAKELOZER.

    • kat zegt:

      Ben blij dat ik niet de enige ben, wij hebben de leeftijd om nog te weten hoe dingen hoorden te smaken.
      Eigenlijk geen wonder dat nou alles vol suiker en zout zit, anders valt er niks te proeven.

Geef een reactie

