Hi Mr. Google, Kat again!

Ik weet niet of er in mijn scherm al een eyetracker zit,
maar mocht dat zo zijn dan zou u kunnen zien dat mijn ogen in advertenties
uitsluitend gefocust zijn op het wegklikkruisje.
Alles rondom dat wegklikkruisje zone ik uit, dat wordt een waas.
Ik ben daar heel goed en heel snel in geworden.

En dan zal ik u ook laten weten hoe vaak ik iets koop
van wat mij allemaal voorgeschoteld wordt.
En dan past u uw dienstverlening aan.
Dat heeft u beloofd.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Hi Mr. Google, Kat again!

  1. Nou dat lijkt me geweldig!!! Ik ben ook een wegwerker, omzeiler, of nooit meer opener! Het schijnt dat ze dit in winkels al langer doen. Gelukkig kom ik er niet zo vaak. Dat heeft ook te maken met die andere hufterige strategie van de winkelmuziekte. Goed werk hoor van die reclameterroristen. Oeps…zou ik nu de aandacht hebben gewekt…?

Geef een reactie

