Beste mijnheer Google, ik zal u een handje helpen:

Ik heb geen rijbewijs, dus reclames voor auto’s zijn aan mij niet besteed.
Ik zal nooit gaan beleggen en zou het liefst mijn eigen bank zijn,
dus bankreclames maken mij alleen maar agressief.
Ik heb gruwelijk de schurft aan Kerst en nepreligieus massavermaak dus die spotjes van Euro Disney kunt u beter anderen voorschotelen.
Als u mijn briefgeheim wat vaker zou schenden had u kunnen weten dat ik al een jaar niet meer ongesteld word, dus reclames voor maandverbanden zijn gewoon weggegooid geld.
Incontinentiemateriaal, dat is wat anders, dat zal niet lang meer duren.
Ik laat u wel weten wanneer het zover is.
Of ik ga gewoon naar het Kruidvat.
O nee, niet het Kruidvat.
Die werkt niet.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Beste mijnheer Google, ik zal u een handje helpen:

  1. Lachen! Mooi geschreven Kat. Google wil wel alles van je weten, maar houdt niet van bemoeials. Zeker niet als ze ook nog kunnen nadenken, want die gave ontberen ze zelf geheel. Domheid is ook nog eens gevaarlijk!

    • kat zegt:

      Er zijn on-wegklikbare reclames in de maak, ik vroeg me al af hoe lang dat zou duren.
      Nou moeten ze nog iets verzinnen op ons wegzappen bij tv-reclames.
      Ben benieuwd hoe ze dat op gaan lossen.
      Dank.
      Dag!

Geef een reactie

