Schokkend en troostend

om van grote schrijvers, denkers en kunstenaars
te horen
dat hun ultieme vorm van geluk
bestaat
uit het
liggen in het gras
starend naar de wolken.

Waar doen we dan zo moeilijk over?
.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Schokkend en troostend

  1. Blijkbaar is het aantal grote schrijvers, denkers en kunstenaars zó minimaal dat moeilijk doen het leven in eenvoud heeft overgenomen.
    Er valt nog nauwelijks iets van troostends in te ontdekken…

    • kat zegt:

      Daar moest ik even over nadenken. En dat doe ik nog.
      Consumerende schrokoppen denken daar niet over na denk ik.
      Of gehersenspoelde leeghoofden.
      Het troost me dat ik niet de enige ben.
      Toch nog.

Geef een reactie

