Nou nog een reetvegertje

en automatisch openende deuren, dan kunnen wij onze armen bewegingloos
langs ons lichaam laten hangen.

Dit is het nieuwe toilet van het Elisabeth-ziekenhuis in Tilburg.
Afgelopen maandag zat ik er voor het eerst op en schrok me een hoedje want de wc spoelde door terwijl ik zat te plassen.
Ik dacht: het zal wel zo horen, pis kan niet snel genoeg verdwijnen.

Maar vandaag moesten wij weer in het ziekenhuis zijn en stond ik gewapend met camera om van al dat moois een blogje te maken toen de wc doorspoelde terwijl ik foto’s stond te maken.
En daarna nog een keer.
Deze wc spoelt dus gewoon door, of je nou geplast hebt of niet.
Of je d’r nou op zit of naar staat te kijken.
Hartstikke mooi, helemaal te gek.

Ik vraag me alleen serieus af wat die twee donkere rondjes op konthoogte voor taak hebben.
Kan het Elisabeth-ziekenhuis mij garanderen dat er geen foto’s van mijn billen gemaakt zijn?
Dat mag je toch hopen.

Dit bericht werd geplaatst in alien logic, Dumb Design, wetenschap en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Nou nog een reetvegertje

  1. Pleccema zegt:

    Nee sufbol, de wc spoelt door als er beweging gedetecteerd wordt door sensoren die achter die donkere rondjes zitten. De wc kan echter niet zien of jij alleen maar staat te kijken/fotograferen, of net een boodschap hebt gedaan. Enne… konthoogte? Ik zie alleen twee sensoren op borsthoogte, dus ik weet niet waar jij je achterste hebt zitten…

    • kat zegt:

      O, nou, dankuwel mijnheer of mevrouw, dat maakt het een stuk logischer.
      De foto vervormt door de hoek, als je staat zitten die dingen op konthoogte, mooi moment als je je broek naar beneden trekt.
      Fijne dag nog!

  2. Pingback: Willekeurige Waanzin | katskleuren

Geef een reactie

