Tippi weet het

Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Tippi weet het

  1. Ah mais oui, chère Tippi!

    • kat zegt:

      Ik maak me zorgen om haar, hoop dat ze het gekkenhuis een beetje kan verdragen.

      • Woont ze nog in Parijs? Ik weet nog goed hoe ze daar aan Ivo Niehe vertelde dat ze niet begreep waarom er zoveel lawaai werd gemaakt en de kinderen op school zo schreeuwden…Hoe lang is dat al niet geleden. En ’t wordt ieder jaar erger en erger…

        • kat zegt:

          Ik hoop voor haar dat ze ergens een hutje in Afrika heeft, met wat gelijkgestemden.
          Ik droom nog steeds en ik ga de loterij winnen en dan komt alles uit, lekker pûh…

          • Ik ben vergeten een lot te kopen, maar heb daarmee wel € 15.= gewonnen…Ik blijf ook dromen Kat. Dromen moet. Er is veel in beweging momenteel uit verschillende verrassende hoeken dus hulp is onderweg. Dat móet een keer goed komen. Wij zijn toch nog niet bedoeld om zomaar stom dood te gaan?

Geef een reactie

