Hahaha

En ik me maar zorgen maken
over die schoenendoos met brieven
die jaren bij mijn moeder
op zolder heeft gestaan.

Een schoenendoos vol infantiele pubercorrespondentie
waarvan ik ab-so-luut niet wilde
dat iemand die ooit zou lezen.
Van de gedachte alleen
kreeg ik al een rood hoofd.

Moet je zien wat ze nou CyberSpace inpleuren…
Onuitwisbaar.

Hahaha.
.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Hahaha

  1. Apiedapie zegt:

    Waar dan? Mist er een linkje?

  2. Apiedapie zegt:

    Ah! Het was een algemene hartekreet! Ik geloof dat ik het er mee eens ben. *grijns icoontje*

Geef een reactie

