Er zijn niet genoeg blonde shopmokkels

die praten over mode en make-up en wellness en lifestyle en stijliconen.
Te weinig, te blonde kutjes die blaten over vrijheid en individualiteit en spiritualiteit.
Om vervolgens de volgende “Must Have” door mijn strot te douwen.
Of nog harder te blaten: “Dit kan ècht niet meer hoor!!!”

Als ik een man was zou ik nooit zo’n vriendin willen hebben.

Dit bericht werd geplaatst in De roze prinsesjes komen mijn neus uit... en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Er zijn niet genoeg blonde shopmokkels

  1. kat zegt:

    En zojuist spraken ze bij Koffietijd over de desserttable bij de babyshower.
    Ik leer elke dag weer iets.

  2. kat zegt:

    En of de Duvel er mee speelt…Loretta gaat zometeen vertellen wat dus ook ècht niet meer kan….

  3. kat zegt:

    En die debiel van de modepolitie, met dat debiele speldje in zijn haar, rukte gisteren zeer onbeschoft een speld uit het haar van een meisje op straat…omdat ie dat zo’n debiele speld vond…….(gisteren bij Humberto)

  4. Gelukkig allemaal niet gezien. Dus ook niet gemist. Vreemd ook hoe hoog men Loretta had zitten toen ze het journaal las…

    • kat zegt:

      O, ik hou van Loretta, maar zij moet ook ergens haar brood mee verdienen.

      En Quinty vind ik ook leuk.
      Maar die zei net over een jurk:
      “Nee, die is niet zo totally in your face”.
      …….

      (Als ik het goed heb, ik zat met mijn rug naar het scherm)

      • Dat kun je niet menen Kat? Als je toch zó je brood moet verdienen…ik vind het een totale afgang en neem mensen niet meer serieus. Het is ook je ziel aan de duivel verkopen en dus een knieval voor dom en kwalijk. Weg ermee!

        • kat zegt:

          Ja, maar daarom maak ik me zo kwaad, goeie mensen worden gedwongen kutdingen te doen, enkel en alleen voor de poen.
          Je ziel verkopen wordt ons van Overheidswege aangeleerd.
          Dat is goed, hoe duurder je je eigen huid kunt verkopen hoe beter.
          Dan ben je een gewaardeerde peer!

          Ik hou van Loretta omdat zij zo graag zou willen leven zonder klok en zonder kalender en dat begrijp ik helemaal, ik kan me die luxe veroorloven.
          En omdat ze van beestjes houdt natuurlijk.

Geef een reactie

