Ik ben reclamemaker en verdien mijn geld met debiele onzin

Ik heb er al eens een blogje aan besteed, maar omdat CêlaVita mij boven mijn favoriete spelletje blijft irriteren met bloedkokende nonsens is een vervolg noodzakelijk.

“Kookaardappels zoals oma ze vroeger maakte”.

Een zin van zes woorden die vier leugens bevat.
Dat is bijna knap te noemen.

Leugen 1:
Mijn oma kocht nooit voorgeschilde aardappels in plastic zakjes.

Leugen 2:
Mijn oma was niet te lui om zelf haar aardappels te schillen.

Leugen 3:
Iedereen weet dat vitaminen het best bewaard blijven als je pas schilt vlak voor gebruik.
En mijn oma wist dat de meeste vitaminen van de aardappel onder de schil zitten en zei daarom altijd “Dun schillen hoor!”.
Tegenwoordig weet men dat men beter ook de schil op kan eten.
Gezonder en lekkerder, zelfs in puree.

Leugen 4:
Wat deed mijn oma vroeger dan zo anders vergeleken met nu?
Wat deed mijn oma anders dan de piepers in water met wat zout pleuren?
Hoe koken vrouwen van nu dan hun aardappels?
Zijn de aardappels misschien al voorgekookt of voorgezouten?

Ik hoop wel dat er een goeie gebruiksaanwijzing op de verpakking staat.
Want als het niet voorgekauwd wordt…

Hee, ideetje..

”Voorgekauwde aardappels van CêlaVita”

Scheelt de helft van het werk!

Nou iedereen nog een stoma, hoeven we ook niet meer te poepen.

.

Dit bericht werd geplaatst in Reclame en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Ik ben reclamemaker en verdien mijn geld met debiele onzin

  1. cornutus zegt:

    Schandelijke reclames, ik ben het helemaal met je eens. Nou kon mijn oma vroeger erg veel, maar als er één ding was waar ze werkelijk niet van kon, dan was het aardappels koken. Nóg een reden om die kookaardappels niet te kopen.

Geef een reactie

