Ik ben een sukkel

Ik ben een ongelooflijke sukkel.

Toen ik in de schulden zat ben ik huizen gaan poetsen om die schulden af
te kunnen betalen.
Zwart natuurlijk.
Schande.

En dom.

Want ik had veel beter de schuldsanering in kunnen gaan.
Dan had ik, in plaats van andermans stront uit wc-potten te schrapen,
blowend op de bank kunnen blijven zitten.

Zoals Anne uit Friesland.
Anne uit Friesland heeft het zwaar.
Anne heeft een schuld van € 142.000,-
Honderdtweeënveertigduizend euro.
En dat is zielig voor Anne.
En daarom mag hij de schuldsanering in.
Drie jaar op een houtje bijten en dan, joepiedepoepie,
met een schone lei verdergaan.
Alsof er niets gebeurd is.

Ik heb negen jaar gepoetst.

Sukkel.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Ik ben een sukkel

  1. Krankzinnige omgekeerde wereld.
    “Hangjas”…die houden we er ook in!
    Zo zag ik gisteren een docu. over licht verstandelijk gehandicapten die als ze eenmaal 18 zijn gewoon mogen doen wat ze willen volgens de wet.
    En natuurlijk gaat het keer op keer mis.
    Dan bel je toch gewoon de instanties waar je niks meer mee te maken wilde hebben om je weer te redden?
    Even opgelapt ga je er weer vandoor.
    En laat je je met het jong douwen…
    De redding is toch overal nabij.

    Ik ben ook zo’n sukkel Kat.

    • kat zegt:

      Ik heb er een stukje van gezien, inderdaad, maar ook zo dubbel.
      In een wereld vol leeghoofden hebben er velen hulp nodig natuurlijk, maar waarom hebben ze zulke lege hoofden???

  2. Lees Katskleuren !
    En mijn Hoor Dan 🙂

Geef een reactie

