Flikker toch op met dat gezeik over Anne Frank

De knikkers van Anne Frank.
De boom van Anne Frank.

Ik heb die hele Anne Frank niet nodig om mij bewust te zijn
en blijven
van de Gruwelen van WOII.

Flikker toch op.
Debiele schapen.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Flikker toch op met dat gezeik over Anne Frank

  1. Apiedapie zegt:

    Tja, ik had het zo niet gezegd, maar ik dacht het wel, vooral die knikkers gisteren op het journaal. Alsof het een heilige is, dat alles wat ze aangeraakt heeft een relikwie moet worden. Had ze zelf ook om moeten lachen denk ik. Zij was, voor zover ik kan nagaan, juist intelligent, nuchter en praktisch. Houd die nagedachtenis in stand, zou ik zeggen, en houd op met die onzin. Kortom: eens!

  2. Beide manieren van verwoorden zijn mij lief!

Geef een reactie

