Google liegt

Google liegt dat het gedrukt staat.

Google zegt mij te monitoren om mij van dienst te zijn.
Om op mij gerichte advertenties toonbaar te maken.
Om mij de moeite van het zoeken te besparen.
Want ik ben namelijk debiel.
Als ik iets nodig heb weet ik absoluut niet waar ik zou moeten beginnen.
Zonder Google ben ik nergens.
Dus dankzij Google word ik nou om mijn oren geslagen met advertenties
die mij rijkdom beloven.
Advertenties die gaan over geld.
Geld, geld, geld.

Google denkt dat als je het woord “geld” vaak gebruikt, je er ook wel heel veel van zult willen hebben.

Google is debiel.
En Google liegt.

Dit bericht werd geplaatst in 1984, alien logic, debielen, Dumb Design, Economie, eerlijkheid, Enslaved by your sponsors, hebzucht, hersenspoelen, hypocrisie, In Greed We Trust..., kutplaneet, media, nepvrijheid, newspeak, propaganda, Reclame, vrijheid, Waanzin en getagged met , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

