Appie Einstein

en Nikki Tesla
begrijpen mij tenminste.

Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Appie Einstein

  1. Kat, ik heb het een tijd zonder computer moeten doen, maar ik ga je weer volgen.

  2. Ik denk dat ik ook snap wat je met Appie en Nikki hebt, maar misschien is het leuk om er hier een paar zinnen aan te besteden?

    • kat zegt:

      Hun humor, gezond verstand, levenslust, lastige sociale relaties, waanzin en vooral hun afkeer van geld!

      Maar hun wijsheid is alleen maar interessant als je er geld mee kunt verdienen, ben benieuwd naar dat programma over Einstein van Robbert Dijkgraaf.

  3. kat zegt:

    En natuurlijk relativeringsvermogen …..;-)

    • En Tesla’s zintuiggevoeligheid! Appie had dat zeker en vast ook…;)

      • kat zegt:

        Ja, viel mij ook op, hooggevoeligheid, visualisatievermogen en een dosis autisme…
        Laten we der maar een ziektebeeld van maken, van vrije denkers met een geniale geest.

        Vergat ik nog: intuïtie!
        Beta-man als Einstein was deed hij daar niet denigrerend over, hij heeft daar een mooie uitspraak over, maar kan ik niet meer vinden.
        Ga even zoeken.

  4. kat zegt:

    Deze bedoelde ik:

    ‘De intu├»tie is een Godsgeschenk, de ratio een dienaar; ergens in de tijd zijn we de dienaar gaan aanbidden en het geschenk vergeten’.

  5. Pingback: Nou, kijk, | katskleuren

Geef een reactie

