Mensen tot participatie dwingen is in strijd met de Grondwet

Artikel 1:

Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Het is mijn persoonlijke levensovertuiging dat ik het gelukkigst word van kluizen.
Ik heb, als vrij mens, in een vrij land, gekozen voor het kluizenaarschap.
Als ik honderd jaar geleden was geboren was ik waarschijnlijk het klooster ingegaan.
En misschien had ik wel een zwijgende orde uitgekozen.
Want man, man, er wordt wat afgeleuterd.

Raar toch dat mensen die het hardst met het woord “Vrijheid” wapperen,
ook diegenen zijn die anderen het meest willen verplichten.

“Participatie” is newspeak voor “Uitzuigen die hap”.
En kom daar nou eens gewoon voor uit, dan kan ik mijn tijd aan zinniger zaken besteden.
Amen.
.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Mensen tot participatie dwingen is in strijd met de Grondwet

  1. Het is je reinste mishandeling van je diepste wezen en voelt alsof je constant in een dwangbuis leeft. Aan handen en voeten gebonden kun je je ook niet extra beschermen tegen de visuele en akoestische zintuigvervuiling in en rond je leefomgeving.
    Kom eens een tijdje bij mij participeren dames en heren politici. Dan laat ik jullie in no-time anders piepen!

  2. Pingback: Tot ik er dood bij neerval | katskleuren

  3. Pingback: Aardse Vrijheid | katskleuren

Geef een reactie

