Gaskamers tijdens WO II waren een realiteit,

maar ik vind het niet normaal.

Ook nu
schijn ik te moeten geloven
dat onze realiteit
normaal is.

Zal niet lukken vrees ik.
.

Dit bericht werd geplaatst in alien logic en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Gaskamers tijdens WO II waren een realiteit,

  1. Las gisteren over de ter dood veroordelingen en martelingen van Tibetanen die slechts de Dalai Lama prijzen, hun vlag tonen, een lied zingen of anderszins hun prachtige vredelievende cultuur willen uitdragen. De Chinezen vinden het blijkbaar meer dan normaal dat ze deze terreur al meer dan 50 jaar mogen uitoefenen.

    En dit is nog maar 1 voorbeeldje…

    • kat zegt:

      Ik ging gisteren compleet over mijn nek van een reportage over Syrische vrouwen in Egypte.
      Als je daar niet gesluierd loopt grijpen ze je gewoon in je kruis dus uit zelfbescherming moet je wel….
      Kutkerels.
      Debiele klootzakken zijn het.

  2. Pingback: “Je moet wel reëel zijn” | katskleuren

  3. Pingback: “De Nalatenschap”, een duister sprookje (7) | katskleuren

Geef een reactie

