Ach Jet, het is zo lekker…

Dan zit ik ’s morgens voor mijn computer,
met een bakkie pleur en een blow,
kat op schoot, Blues Radio aan,
geen klok nodig, geen agenda nodig,
de dag is van mij,
en dan zie ik al die mensjes voorbijkomen,
op hun fietsjes,
in hun autootjes,
die allemaal moeten,
moeten, moeten, moeten,
en dan denk ik:
aaah, lekker…
ik hoef niet.
Het leven is mooi.

By The Way Jet, ik ben een kinderloze huisvrouw, ik ben dus een huisvrouw met heel veel vrije tijd, maakt dat mij nou extra parasitair?

BTW2 Jet, hoe zit dat met miljonairsvrouwen, krijgen die ontheffing van hun
Preventieve Arbeidsplicht?
Of alleen als ze in gemeenschap van goederen getrouwd zijn?

BTW3 Jet, mijn man vindt het niet erg om door mij uitgezogen te worden, hij lijkt het zelfs wel lekker te vinden, moet hij nou ook naar de Gedachtepolitie?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Ach Jet, het is zo lekker…

  1. Vrije tijd wordt giga gepromoot, gezien alle huishoudelijke producten die tijd moeten besparen en de steeds groter wordende lounzzzzzjjjj banken voor binnen én buiten.
    Ook het “ontdek je plekje in de wijde wereld” is dé grote aanjager van de economie.

    Lekker rondom je eigen thuis rondscharrelen en er iets prachtigs van maken zal langslopende mensen die niets moeten een heel goed gevoel geven. Scheelt weer ziektekosten.
    Of was dat nu juist allemaal niet de bedoeling…? 😉

  2. ga je gang, mij stoort het niet;-)

  3. Pingback: “Is jouw geluk belangrijker dan het mijne?” | katskleuren

  4. Pingback: Tot ik er dood bij neerval | katskleuren

  5. Pingback: Als EenVandaag | katskleuren

Geef een reactie

