Dooie, ouwe Grieken maken meer indruk dan levende kutjes met een zachte G

Ik ben eruit.
Ik heb mijn ik gevonden.
Ik ben anti-actie.

Zoals daar anti-geluid is
en anti-materie,
zo ben ik anti-actie.

Mijn nietsdoen zorgt voor balans op dit gestoorde bolletje,
deze overspannen mierenhoop.
Ik doe helemaal niets meer.
En daar zou ik eigenlijk voor betaald moeten worden.

.

Deze dooie, ouwe Griek is het vast met me eens.

.

Dit bericht werd geplaatst in alien logic, Dumb Design, eerlijkheid, hersenspoelen, kutplaneet, natuur, nepvrijheid, newspeak, ontspannen, Utopia, vrijheid en getagged met , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Dooie, ouwe Grieken maken meer indruk dan levende kutjes met een zachte G

  1. Annette zegt:

    Anti-geluid…dat zou nog eens mooi zijn. Helaas werkt het niet.
    Vandaar dat ik maar anti-mens ben geworden.
    “En zij leefden níet lang…en zéker niet gelukkig!” Zo eindigden mijn sprookjes vroeger altijd.
    Ik ben trouwens, vooral sinds vandaag, strijdbaarder dan ooit.
    Kom maar op! Ik lust ze rauw.
    Of er ook nog goeie mensen zijn?
    Jazeker, die hangen we apart…

  2. Pingback: Ach Jet, het is zo lekker… | katskleuren

  3. kat zegt:

    Naschrift: ik heb nog nooit zo veel te doen gehad sinds ik opschreef
    “Ik doe helemaal niks meer”.
    Het was de Goden verzoeken denk ik.
    Ik doe alsnog een poging.

  4. Pingback: Toegepaste Filosofie | katskleuren

  5. Pingback: Hee vrouwen, ik ben ook gek!!! | katskleuren

Geef een reactie

